مهدی موعود
درباره وبلاگ


باسلام خدمت برادران وخواهران عزيزم به وبلاگ مهدي موعود خوش آمديد. آميدوارم مطالب سود مند باشند.شما مي توانيد با عضويت رايگان خود از مطالب ويژه ما بهره مند وماراخوشحال كنيد. با تشكرمدير وبلاگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
شنبه 31 / 3 / 1390برچسب:, :: 2 AM ::  نويسنده : پیمان قندی

بله اين هم كارتون دوست داشتني باب اسفنجي كه بچه ها اونو خيلي دوست دارند.از شما دعوت ميكنم تا عكس هارا در ادامه مطلب ببينيد.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 / 3 / 1390برچسب:, :: 2 PM ::  نويسنده : پیمان قندی

 

مقاله اي بسيار زيبا وپرمحتواكه به اتفاقات ماه سپتامبر پرداخته است.دانلوكنيد پشيمان نمي شويد!

دانلود در ادامه مطلب است.

اين كتاب به صورت فايل pdfمي باشدوحجم آن درحدود1مگابايت است.

دانلود

دو شنبه 28 / 3 / 1390برچسب:, :: 8 PM ::  نويسنده : پیمان قندی
 
یکی از نشانه های آخرالزمان،آشوب جهانی است.جنگ هاو ویرانی های بسیاری در آخرالزمان روی  می دهد.پیامبرگرامی اسلام(ص)فرمود:برامت من بلایی نازل می شود که سخت تر از آن شنیده نشده است.زمین با این همه وسعت برآن ها تنگ خواهد شد.در حدیث دیگری می خوانیم: بلایی به این امت می رسدکه مردان آن پناهگاهی نمی یابند که ازستم ستمگران به آنجا پناه ببرند.از آن  پس هر روز  اوضاع  سختر می شود ، دنیا بیشتر  پشت می کند،مردم بخیل تر می شوند...وقیامت در عهد بدترین مردمان برپا می شود.پیامبراکرم(ص) فرمودند:پس ازمن چهار فتنه بر شما فــرود می آیــد که در اولی خون ها مبـــاح می شود،در دومی خون هاوثروت ها مباح می گردد، در سومی خون ها و ثروت ها و ناموس هامباح می گرددو در چهارمی آشوبی کور و کر جهان را مضطرب می سازد...ومردم تلخی حوادث وفشارآشوب را لمس می کنند.
 

دو شنبه 28 / 3 / 1390برچسب:, :: 8 PM ::  نويسنده : پیمان قندی

برخی تصور می کنند که اعتقاد به مهدی منتظر(ع) ویزه شیعیان است در حالی که اصل این عقیده از نظر اهل سنت ، باشیعه همسان بوده وبین این دو فرقه از حیث بشار ت های پیامبر(ص)ر اجع به ظهور آن حضرت وما موریت جها نی وی ودربا ره شخصیت برجسته ی ونفو س آن بزرگوار وحتی نشانه ها ی ظهور وویزگی های انقلاب او ، تفاوتی وجود ندارد. تنها تفاوتی که وجود دارد این است که اغلب دانشمندان اهل سنت می گویند :حضرت هنوز متولد نشده وغایب  نیست،بلکه به زودی متولد خواهند شدوبه آنچه پیا مبر(ص) بشارت داده جامه عمل می پوشاند وعده کمی از آنان در مورد لا یت وغیبت او- با شیعه هم عقیده اند . آنچه از مجموع منابع تاریخی حد یثی اهل سنت استفاده می شود این است که مسا له ظهور حضرت مهدی (ع)مورد اتفاق واجماع مسلمین است . مولف کتاب (الامام المهدی) استادعلی محمد علی دخیل ، اسامی 205 نفر از بزرگان اهل سنت رادرکتاب خود آورده ، به این ترتیب که تعداد سی نفر ازآن ها  مستقلا درباره حضرت مهدی (ع) کتاب نوشته اند و سی ویک نفر دیگرفصلی را در کتاب های خود به روایات حضرت مهدی (ع)اختصاص داده اند و114نفرشان به تنا سب های مختلف ،روایات حضرت مهدی (ع)رادرکتابهای خود آورده اند . حتی این اعتقاد در معروف ترین  ومعتبر ترین  کتب روایی اهل سنت،یعنی(صحاح سته)آمده است. این محد ثان نامی اهل سنت، رویات  مر بوط به حضرت مهدی (ع)را از:عمر بن خطا ب،عبد اله بن مسعود، عبدا له بن عباس ، ثوبان،جابر بن عبد اله انصاری ، جابر بن سمره،عبدا له بن عمر،عبد اله بن عمر وبن عاص انس ما لک،ابوسعید خد ری، ام سلمه وغیر این ها نقل کرده اند .

دو شنبه 28 / 3 / 1390برچسب:, :: 7 PM ::  نويسنده : پیمان قندی

 

امام صادق(ع )درباره تهران درآخرالزمان می فرما یند:تهران به حدی می رسد که کاخ ها یش چون کاخ های بهشتی می شوندوزنانش چون حورالعین می گردند. لباس های کا فران را می پوشند ، خودرا به شکل مستکبران درمی آورند،برزین ها سوارمی شوند، به همسران خود تمکین نمی کنند و درآمد شوهرانشان آن هاراکفاف نمی دهد. از آن ها به قله کوهبه امید فرارکنید وهمانند روباهی که بچه های خود رابرداشته اندوازلانه ای به لانه ای می گریزند، کودکان خودرا بردا شته، از پناهگاهی به پناهگاهی بگریزند.با این اوصاف آیا هم اکنون تهران بزرگ  چنین است آیا واقعاً آخرالزمانی که توسط معصومین پیشبینی شده نزدیک است وماباید خودرا آماده برای بلایای متعدد کنیم.

دو شنبه 28 / 3 / 1390برچسب:, :: 7 PM ::  نويسنده : پیمان قندی


کتابی درباره ی نماد گرایی روی یک دلاری آمریکا توسط فراماسونری نوشته استاد فرقه شناسی ودشمن شناسی ایران استاد علی اکبر رائفی پوربا حجم حدود 600kb ودر 13 صفحه.برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

 

دانلود

 

 

 

دو شنبه 28 / 3 / 1390برچسب:, :: 7 PM ::  نويسنده : پیمان قندی


یهودیان قومی نژادپرست هستند؛ رفتار این طایفه در طول تاریخ به ویژه نسل کشی مسلمانان در دهه های اخیر شاهدی گویا بر این مدعاست.قرآن کریم از سویی ریشه ها و مبانی نژاد پرستانه یهودیان را بیان می فرماید:

((وَقالَتِ الیَهوٌدٌ وَ النَّصاری نَحنٌ ابناءٌاللهِ وَ احِبـَّاوهٌ...)){مائده:5/18}

((یهودیان و مسیحیان گفتند ما پسران خدا و دوستان او هستیم))

ودر مقام ابطال اوهام منحط این طایفه می فرماید:

((قٌل فَلِمَ یٌعَذِّبُکُم بِذٌنٌوبِکُم بَل أنتُم بَشَرُ مِمَن خَلَقَ...)){مائده:5/18}

((  (پیامبر)بگو پس چرا(خداوند)شما را به خاطر گناهانتان عذاب می کند؛بلکه شما نیز انسانهایی هستید از همان دست که آفریده است))

از سوی دیگرشعار نژادپرستانه یهودیان را افشامی کند:

((...قالٌوا لَیسَ عَلَینا فِی الامِّیِّینَ سَبِیلٌ...)){آل عمران:3/75}

((غیر اهل کتاب بر ما حکمی وحقی ندارند))

ودر پاسخ به این ادعای بی مبنا می فرماید:

((وَیَقٌولُونَ عَلَی اللهِ الکَذِبَ وَ هُم یَعلَمُونَ)){آل عمران:3/75}

((بر خدا دروغ می بندند؛در حالی که می دانند))

و بالاخره پیامدهاو آثار نژاد پرستی حاکم بر افکار یهودیان را در ابعادمختلف اعتقادی و اجتماعی و غیره می نمایاند؛از جمله:
الف:((وَقالو کونٌو هوداً  اَو نَصاری تَهتَدُوا قُل بَل مِلَّهء اِبراهِیمَ حَنیفاً وَ ما کانَ مِنَ المُشرِکینَ)){بقره:2/135}

((وگفتندیهودی یا مسیحی شوید،هدایت یابید،بگو(ای پیامبر)که از آیین خالص ابراهیم پیرویم می کنیم و او از مشرکان نبود))

پرواضح است که یهودیان هرگز نمی گفته اند یهودی یا مسیحی شوید،هدایت یابید و نیز مسیحیان هدایت را در یهودی بودن یا مسیحی بودن نمی دانسته اند؛بلکه هر یک تنها خود را اهل نجات و هدایت به حساب آورده دیگران را گمراه می شمرده است و نیز همواره این نوع کج اندیشی ها و رفتارهای نا بهنجارانه مبتنی برآن،از یهودیان آغاز شد و البته در مسیحیان نیز سرایت می0 کرده وآنان را به بروز رفتار تلافی جویانه و امید د اشته است.

ب:(( ما کانَ ابراهیمَ یَهودیاًّ وَ لا نَصرانیاًّوَلکِن کانَ حَنیفاً مٌسلِماًوَما کانَ مِنَ المُشرکینَ)){آل عمران:3/68}

((ابراهیم نه یهودی بود ونه مسیحی ؛بلکه موحّدی خالص و مسلمان بود و هرگز از مشرکان نبود))

معلوم می شود آنان اعتقادی به عصمت، نبوّت،رسالت وامامت حضرت ابراهیم خلیل(ع)نداشته و نخواهند داشت؛و این دعاوی بی مبنا نشأت گرفته از همان خوی نژاد پرستانه است که می خواسته اند علامت و نشان خود را بر چهرۀ نخبگانی که محبوب جهانیان بوده اند و تا ابد نیز خواهند بود،حک کنند و ثمرات و نتایجی از جمله تثبیت پایه های  نژاد یهود را بر آن مرتبت سازند.

 

 

دو شنبه 28 / 3 / 1390برچسب:, :: 6 PM ::  نويسنده : پیمان قندی

حضرت حجت ابن الحسن المهدی(ع)سال225هجری قمری درپانزدهم شعبان به دنیا آمد.مادرش نرجس وپدرش امام حسن عسگری(ع)است.علت مخفی بودن تولدش این بود:میلاد آن حضرت مقارن زمانی بود که خلفای ستمگروجابرعباسی برممالک اسلامی سطیره داشتند.آنها به مصداق احادیث بسیاری می دانستند که از امام حسن عسگری(ع)فرزندی به جهان خواهد آمد وریشه ستمگران را قطع خواهد کرد.لذا آنهادر کمین بودند تا هر گونه اثری رااز قائم آل محمد نابود کنند.چنانکه متوکل عباسی در سال235هجری قمری فرمان دادحضرت هادی(ع)و بستگانش رااز مدینه به سامراء(پایتخت حکومت)آوردند و در محله ای به نام عسکرتحت نظر قرار دادند ونیزمعتمد عباسی به شدت در پی یافتن نوزاد امام عسگری(ع)بود و به گروهی مفتش وقابله تفکیک کرده بود که در منازل علویین و مخصوصا خانه امام حسن عسگری(ع) را گاه وبی گاه بازرسی کنند تا اگر نوزادی یافتند که گمان است منجی بشریت باشد اورا بی درنگ نابودکنند.از این جهت در احادیث معصومین ولادت پنهانی حضرت مهدی(عج) به تولد مخفی حضرت موسی(ع) تشبیه و تمثیل شده است  و به همین جهت در وجود مادرآن حضرت همانند مادر حضرت موسی(ع)آثار خارجی حمل پیدا نبود وکسی از حاملگی وی آگاهی نداشت حتی حکیمه خاتون(عمه امام عسگری(ع))شب نیمه شعبان که امام(ع)ازاو خواستند امشب در خانه بمان (که آن موعود جهانی به دنیا آمد)تعجب کرد زیرا هیچ گونه علامتی از حمل در نرجس خاتون مشاهده نمی کرد پس آنکه حضرت مهدی(عج)به دنیا آمد پدرش اورا پنهان وپوشیده می داشت و جز به معدودی از خواص اصحاب او را نشان ندادند.شیخ صدوق(قدس سره)در کتاب "اکمال الدین"از احمد بن حسن قمی روایت می کند که امام عسگری(ع)نامه ای به جدم (احمد بن اسحق)رسید نوشته بودند:فرزندی برایم زاده شد خبرش از مردم پوشیده باشد که آن را فقط به خو یشان نزدیک یا دوستان خاص خود اعلام می کنیم.

 

پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 49023
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس